مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:552022-01-18حوادث

زنان کلاهبردار در دام پلیس فسا


فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان زنانی که با ترفندی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

- سرهنگ محمدهاشم قسام توضیح داد: در پی دریافت پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری در قالب راه اندازی صندوق وام خانگی در شهرستان فسا، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 معلم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، قسام ادامه داد: با پیگیری های تخصصی، افسران پلیس موفق شدند 3 صندوق وام خانگی را شناسایی و 4 نفر که با ترفندهای خاص از اعضای صندوق ها کلاهبرداری کرده بودند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به شناسایی 150 نفر عضو مالباخته، گفت: متهمان دستگیر شده در ابتدای راه اندازی صندوق برای جلب اعتماد شهروندان به چند نفر وام اعطاء کرده و به مرور زمان به بهانه های مختلف از پرداخت وام به سایر افراد خودداری می کنند.

قسام با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 20 میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری اقرار و سپس روانه دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری برخی افراد سودجو، از عضویت در صندوق های وام خانگی که توسط افراد ناشناس به آنان پیشنهاد می شود، خودداری کرده و در صورت نیاز از طریق صندوق های قرض الحسنه دارای مجوز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان کلاهبردار در دام پلیس فسا

زنان کلاهبردار در دام پلیس فسا